Uvádíme zde několik rad, jak by měl efektivní PR článek vypadat, pokud byste si přesto s vytvořením článku nevěděli rady, nebo si chtěli raději nechat vytvořit PR článek od zkušešeného Copywritera, stačí kliknou zde a vyplnit formulář, který naleznete na konci textu.
Několik rad jak napsat kvalitní PR článek:
- stanovte si téma pro PR článek, o kterém chcete psát
- v textu zvýrazněte klíčová slova se zpětným odkazem (např. tučně, kurzívou)
- definujte cíle, kterých chcete článkem dosáhnout (prezentovat nový výrobek, službu, představit firmu, oznámit cenovou akci)
- článek musí působit osobně
- použijte obrázky screenshoty nebo videa (youtube)
- pište stručně a poutavě
- nepoužívejte superlativy (nejlepší, nejdokonalejší)
- buďte originální
- nedělejte z PR článku inzerát, kterých je všude mnoho, text by měl mít aspoň 800 znaků
- nedávejte velké množství zpětných odkazů, počet odkazů by měl být úměrný délce textu (např. 3-5 odkazů na 1800 znaků)
- v PR článku používejte tagy <em> a <strong>
- u článku vyplňte Meta data (Titulek, Popis a klíčová slova)
- Vkládejte k článku štítky (stačí i pokud vložíte použitá klíčová slova z vyplněných Meta dat)